حد بالا
حد پایین
توانایی و مهارت مجریان و کارگزاران
۷۶
۴۳۲/۶
۰۰۰/۰
۲۱۳۸/۳
۸۱۷۳۸/۰
۳۴۶۵/۰
۲۰۲۱/۰
جدول بالا نشان میدهد که میانگین میزان توانایی و مهارت مجریان و کارگزاران در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتریبرابر با ۲۱۳۸/۳ میباشد که از مقدار آزمون ۳ بیشتر میباشد و همچنین با توجه به سطح معناداری برآورد شده که برابر ۰۰۰/۰ میباشد در سطح اطمینان ۹۵/۰درصد میتوان ادعا کرد که میانگین میزان توانایی و مهارت مجریان و کارگزاران در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتریکمتر از حد متوسط است. از طرفی با مدنظر گرفتن یکطرفه بودن آزمون و مثبت بودن حد بالا و پایین، مقدار میانگین از مقدار مورد آزمون کوچکتر است، در نتیجه فرض رد میگردد، یعنی فرض پذیرفته میشود. اینرو میتوان ادعا کرد که میزان توانایی و مهارت مجریان و کارگزاران در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری دارای اهمیت است.
۴-۴-۶ )آزمون فرضیه هفتم تحقیق
فرضیه هفتم تحقیق بدین صورت بیان شده که « انگیزه و تمایل مجریان و کارگزاران در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری دارای اهمیت است.» که به منظور آزمون این فرضیه به صورت فرضیههای آماری، (نشان دهنده ادعا) و (نشان دهنده نقیض ادعا) تبدیل میشود.
: انگیزه و تمایل مجریان و کارگزاران در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری دارای اهمیت نیست.
: انگیزه و تمایل مجریان و کارگزاران در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری دارای اهمیت است.
نقیض ادعا ۳≥?
ادعا ۳<?
این فرضیه با بهره گرفتن از آزمونt تک نمونهای مورد آزمون قرار گرفته است. نتایج حاصل از این بررسی در جدول ۴-۱۳ نشان داده شده است.
جدول ۴-۱۳: نتایج حاصل از آزمون t برای فرضیهی اصلی تحقیق
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
متغیر
df
t
سطح معنی داری(p)
میانگین
انحراف معیار
حد بالا
حد پایین
انگیزه و تمایل مجریان و کارگزاران
۷۶
۸۴۹/۷
۰۰۰/۰
۰۶۶۱/۳
۵۶۳۵۹/۰
۴۵۸۳/۰
۲۷۳۹/۰