(Brettel & Spilker, 2010)
اثربخشی تبلیغات آنلاین
نتایج حاکی از ان است که تفاوت کانال ها تاثیرات متفاوتی بر افراد با سلایق مختلف دارد.
۶
(Li-Tzang & Cheong, 2008)
بررسی رابطه هزینه تبلیغات،ارزش و ریسک سهام رستورانها
محققان به این نتیجه رسیدند که هزینه های تبلیغات تأثیر مثبت و معنی داری بر ارزش دارایی های رستوران ها دارد.
۷
(Gupta, 2008)
تأثیر هزینه های تبلیغات بر عملکرد صنایع
محقق به این نتیجه دست یافته است که شدت تبلیغات بر فروش سه صنعت اتومبیل، نساجی وصنایع غذایی هند طی سالهای۱۹۹۷ تا ۲۰۰۶ تاثیر مثبت و معنی دار داشته در حالی که تأثیر تبلیغات بر سودآوری صنایع غذایی و نساجی منفی و معنی دار بوده است.
۸
(Kundu, 2007)
تأثیر هزینه های تبلیغات بر سودآوری و ارزش بنگاهها
هزینه های تبلیغات، تأثیر مثبت و معنی دار بر سودآوری و ارزش بنگاه های مورد بررسی داشته است.
۹
(Neokosmidi, 2005)
تأثیر متغیرهای هزینه های تبلیغات، سهم بازار بر سودآوری
سهم بازار تأثیر مثبت و معنی دار بر سودآوری این بنگاه ها داشته و تأثیر این متغیر نسبت به متغیر شدت تبلیغات(نسبت هزینه های تبلیغات به فروش) بیشتر می باشد.
۱۰
(Greuner & Kamerschen, 2000)
تأثیر متغیرهای فروش، سهم بازار، قیمت بنزین و هزینه های تبلیغات بر سودآوری صنایع جنرال موتور، فورد و کرایسلر
یافته های مطالعه نشان می دهد که صنایع اشاره شده نمی توانند از طریق هزینه های تبلیغات سود خود را بیشتر از سطح نرمال افزایش دهند. بنابراین نتایج این مطالعه با این دیدگاه که هزینه های تبلیغات نمی تواند موانع ورود برای سایر بنگاهها ایجاد کند، سازگار می باشد.
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
۱۱
(Milyo & Waldfogel, 1999)
تحلیل اثر تبلیغات بر سودآوری و تمرکز صنایع ایسلند
تبلیغات عامل مهمی در ارتقاء رقابت و کاهش قیمت ها در صنایع می باشد.
۱۲
(کاشی و دهقانی, ۱۳۸۴)
اثر هزینه های تبلیغات بر سودآوری صنایع غذایی ایران طی سال های ۱۳۷۵تا ۱۳۷۹
بر اساس نتایج حاصل از تخمین مدل، ارتباط مثبت و معنی دار بین شدت تبلیغات و سودآوری صنایع در سالهای مذکور تأیید شده است. علاوه بر این یافته ها نشان می دهد حد بهینه ای از شدت تبلیغات وجود دارد که در آن، سودآوری صنایع غذایی ایران حد اکثر می شود.
۱۳
(تاجیک, ۱۳۸۴)