جدول شماره۱۷-۴: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک میزان استفاده از اینترنت در طول روز در جهت امور پژوهشی و تحقیقاتی ۸۲
جدول شماره۱۸-۴:توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک میزان معرفی منابع الکترونیکی (کتاب ها و مجلات الکترونیکی) در زمینه های درسی توسط اساتید ۸۳
جدول شماره۱۹-۴: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک میزان تشویقشان از سوی اساتید برای استفاده از اینترنت برای انجام تحقیقات و یا انجام تکالیف درسی ۸۴
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
جدول شماره ۲۰-۴: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک میزان ارتباطشان با اساتید خود از طریق اینترنت ( ایمیل یا چت) در زمینه های علمی ۸۵
جدول شماره ۲۱-۴: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک میزان استفاده آنها از اینترنت برای برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات با متخصصین و پژوهشگران ۸۶
جدول شماره۲۲-۴: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک نظرشان درباره میزان تاثیر استفاده از اینترنت بر افزایش اطلاعات علمی ۸۷
جدول شماره۲۳-۴: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک تاثیر اینترنت بر فراگیری بهتر دروس ۸۸
جدول شماره ۲۴-۴: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک نظرشان درباره تاثیر وضعیت اجتماعی دانشجویان بر میزان کاربرد اینترنت ۸۹
جدول شماره۲۵-۴: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک نظرشان درباره تاثیر وضعیت اقتصادی دانشجویان بر میزان کاربرد اینترنت ۹۰
جدول شماره۲۶ -۴: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک نظرشان درباره تاثیر در اختیار داشتن رایانه خانگی بر میزان کاربرد اینترنت ۹۱
جدول شماره۲۷-۴: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک نظرشان درباره تاثیر در اختیار داشتن اینترنت خانگی بر میزان کاربرد اینترنت ۹۲
جدول شماره۲۸-۴: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک نظرشان درباره تاثیر مهارت های رایانه ای دانشجویان بر میزان کاربرد اینترنت ۹۳
جدول شماره۲۹-۴: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک نظرشان درباره تاثیر مهارت دانشجویان در زبان انگلیسی بر میزان کاربرد اینترنت ۹۴
جدول شماره۳۰-۴: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک نظرشان درباره تاثیر گذراندن واحد درسی آشنایی با کامپیوتر بر میزان کاربرد اینترنت ۹۵
جدول شماره۳۱-۴: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک نظرشان درباره تاثیر مطالعه در خصوص اینترنت بر میزان کاربرد اینترنت ۹۶
جدول شماره۳۲-۴: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک نظرشان درباره تاثیر کاربرد اینترنت بر افزایش آموخته های علمی دانشجویان ۹۷
جدول شماره۳۳-۴ : آزمون t یک نمونه ای جهت بررسی رابطه بین میزان کاربرد اینترنت و آموخته های علمی دانشجویان ۹۹
جدول شماره ۳۴-۴: مقادیر مربوط به میانگین کاربرد اینترنت به تفکیک جنسیت ۱۰۰
جدول شماره ۳۵-۴: آزمون t تک نمونه ای جهت بررسی ارتباط بین جنسیت دانشجویان ومیزان کاربرد اینترنت ۱۰۰
جدول شماره ۳۶-۴: آزمون آنالیز واریانس برای بررسی میانگین استفاده از اینترنت به تفکیک سن ۱۰۱
جدول شماره۳۷-۴ :آزمونTukey برای پیدا کردنگروه هایسنی متفاوت در استفاده از اینترنت ۱۰۱
جدول شماره ۳۸-۴: آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین ویژگی های اقتصادی دانشجویان و کاربرد اینترنت ۱۰۳
جدول شماره ۳۸-۴: آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین ویژگی های اجتماعی دانشجویان و کاربرد اینترنت ۱۰۳
جدول شماره ۳۹-۴ : آزمون آنالیز واریانس برای بررسی میانگین استفاده از اینترنت به تفکیک منابع علمی دانشجویان ۱۰۴
جدول شماره ۴۰-۴ : آزمونTukey برای پیدا کردن منابع علمی متفاوت در استفاده از اینترنت ۱۰۵
جدول شماره ۴۱-۴: آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین مهارت های رایانه ای دانشجویان و کاربرد اینترنت ۱۰۶
جدول شماره ۴۲-۴: آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین مهارت دانشجویان در زبان انگلیسی و کاربرد اینترنت ۱۰۷
جدول شماره ۴۳-۴: آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین گذراندن واحد درسی آشنایی با کامپیوتر و کاربرد اینترنت ۱۰۷
جدول شماره ۴۴-۴: آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین عملکرد پژوهشی دانشجویان و کاربرد اینترنت ۱۰۸
جدول شماره ۴۵-۴: آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین افزایش اطلاعات علمی دانشجویان و کاربرد اینترنت ۱۰۹
جدول شماره ۴۶-۴: آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین میزان کاربرد اینترنت و موفقیت در فراگیری دروس ۱۰۹
فهرست نمودار
عنوان صفحه
نمودار شماره۱-۴ : توزیع درصد پاسخگویان به تفکیک جنسیت ۶۵
نمودار شماره۲-۴ : توزیع درصد پاسخگویان به تفکیک سن ۶۶
نمودار شماره۳-۴ : توزیع درصد پاسخگویان به تفکیک میزان درآمد ۶۸
نمودار شماره۴-۴ : توزیع درصد پاسخگویان به تفکیک شغل ۶۹
نمودار شماره۵-۴ : توزیع درصد پاسخگویان به تفکیک میزان تحصیلات ۷۰
نمودارشماره۶-۴ :توزیع درصد پاسخگویان به تفکیک نظرشان درباره سطح کیفی امکانات دسترسی به اینترنت در دانشگاه ۷۱
نمودار شماره۷-۴:توزیع درصد پاسخگویان بهتفکیک میزان رضایتشان از کیفیت اینترنت دانشگاه ۷۲
نمودار شماره۸-۴ : توزیع درصد پاسخگویان به تفکیک میزان تسلطشان بر رایانه ۷۳
نمودار شماره۹-۴: توزیع درصد پاسخگویان به تفکیک میزان تسلطشان بر زبان انگلیسی ۷۴
نمودار شماره ۱۰-۴: توزیع درصد پاسخگویان به تفکیک میزان تسلطشان بر اینترنت ۷۵
نمودار شماره۱۱-۴: توزیع درصد پاسخگویان به تفکیک نظرشان درباره لزوم شرکت در دوره های تخصصی آموزش اینترنت ۷۶
نمودار شماره۱۲-۴: توزیع درصد پاسخگویان به تفکیک نظرشان درباره تلقی اینترنت به عنوان یک منبع اطلاعاتی برای انجام تحقیقات علمی ۷۷
نمودار شماره۱۳-۴: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک میزان استفاده برای انجام تحقیقات و تکالیف درسی ۷۸
نمودار شماره۱۴-۴: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک مکان مراجعه برای استفاده از اینترنت ۷۹
نمودار شماره۱۵ -۴: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک استفاده از خدمات اینترنت ۸۰
نمودار شماره۱۶-۴:توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک میزان استفاده از اینترنت در طول روز ۸۱