توصیف داده ها …………………………………………………………………………………………………. ۷۵
تحلیل داده ها ……………………………………………………………………………………………………. ۷۸
بیان مدل …………………………………………………………………………………………………………… ۷۸
تخمین مدل ………………………………………………………………………………………………………. ۷۹
ساخت ماتریس کواریانس …………………………………………………………………………………… ۸۰
ارزیابی تناسب مدل ……………………………………………………………………………………………. ۸۵
آزمون مجذور کای،مجذور کای به درجه آزادی ……………………………………………………… ۸۵
شاخص GFI،AGFI …………………………………………………………………………………………… ۸۶
شاخصRMSRیاRMR ………………………………………………………………………………………. ۸۶
تفسیر و تعبیر مدل ……………………………………………………………………………………………… ۸۶
تحلیل مدل اندازه گیری (Measurement model) …………………………………………….. ۸۷
پاسخ به فرضیات پژوهش با بهره گرفتن از معادلات ساختاری (SEM) ……………………………. ۹۰
تحلیل ضریب تعیین(R2) …………………………………………………………………………………….. ۹۵
خلاصه نتایج آزمون ها فرضیه ها …………………………………………………………………………. ۹۵
نمودارهای هیستوگرام برای متغیرهای پژوهش ……………………………………………………….. ۹۶
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
نتایج ازمون آلفای کرونباخ برای متغیرها ……………………………………………………………….. ۹۹
فصل پنجم ……………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۱
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۲
نتایج پژوهش ……………………………………………………………………………………………………. ۱۰۲
پیشنهادهای پژوهش …………………………………………………………………………………………… ۱۰۶
منابع ……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۷
پیوست ……………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۲
فهرست جداول
شکل۱-۱:مدل ساختاری اجرای موفقیت آمیز CRM…………………………………………………………… 18
جدول ۱-۲:تعارف مرتبط با مدیریت دانش(KM) …………………………………………………………….. 23
جدول ۲-۲: تعارف مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) ………………………………………….. 25
شکل ۱-۲: فرایند مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه سوئیفت …………………………………………. ۴۸
شکل ۲-۲: فرایند مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه کایی تایم ……………………………………….. ۴۸
جدول ۳-۲:مزایای مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه چن و چن …………………………………….. ۶۰
جدول ۴-۲: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس واحدهای مرتبط با آن ……………………. ۶۱
جدول ۱-۳: شماره و تعداد سوالات برای سنجش متغیرها ……………………………………………….. ۷۱
شکل ۱-۴:ترکیب جنسیتی پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………… ۷۵
شکل ۲-۴: وضعیت خدمت پاسخ دهندگان …………………………………………………………………… ۷۶
شکل ۳-۴: وضعیت تحصیلی پاسخ دهندگان …………………………………………………………………. ۷۶
شکل ۴-۴: ترکیب سنی پاسخ دهندگان …………………………………………………………………………. ۷۷
شکل۵-۴: سابقه فعالیت شرکت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری ………………………………….. ۷۷