۱۱-۶-۱
مسیرهای حسابرسی/ ممیزی برای رویدادهای گردش کار
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۱۱-۶-۲
مسیرهای حسابرسی/ ممیزی برای ورودیهای کاربر در فرم ها
۱۱-۶-۳
مسیرهای حسابرسی/ ممیزی برای وظایف کاربر
۱۱-۷
منابع سازمان
۱۱-۷-۱
مالکیت منابع متمرکز و مدیریت
۱۱-۷-۲
مالکیت منابع توزیع شده و مدیریت
۱۱-۷-۳
سلسله مراتب سازمان
۳-۲-۱۲- مستندات و گزارشگیری:
تصمیم گیری هنگامی ضرورت مییابد که مدیریت سازمان با یک مسئله یا فرصت روبرو است. هر سازمان باید شکستها و موفقیتهای گذشته خود را مرور کند و به طور سیستماتیک از آن تجربیات استفاده نماید، به گونه ای که همه کارکنان آن را درک کرده و به آن دسترسی داشته با شند. درواقع، مستندسازی، عمل ثبت، مکتوب نمودن، گردآوری، تنظیم و تدوین، دسته بندی و نگاهداری اطلاعات مفاهیمی که خود از فعالیتی هدفمند، دقیق و منظم حکایت دارد. عدم وجود مستندات دقیق و سازمانیافته، می تواند موجب افزایش نرخ از دست دادن اطلاعات شود. مستندسازی کامل و صحیح باعث می گردد، کلیه عوامل داخلی و خارجی مؤثر موردتحلیل و بررسی قرارگیرد و مدیر پروژه در حین مراحل انجام فرآیندها از اجرای صحیح آنها اطمینان حاصل کند. همچنین تهیه مستندات جهت ارتباط بین افراد درگیر در انجام فعالیتها از یک طرف، ارتباط بین کاربران از طرف دیگر و نهایتاً ارتباط بین دوگروه مزبور بسیار مفید است. در هر سیستم مدیریت فرایند کسبوکار، مستندسازی و گزارشگیری نقش بزرگی ایفا می کند و بایستی از ابتدای شروع فرآیندها در سازمان به اجرا درآید. سیستم مستندسازی فرآیندها، این امکان را برای کاربر ایجاد می کند که بتواند نحوه اجرای فرآیندها را در دوره های قبل بررسی کرده و پس از انجام مقایسه با گزارشهای به دست آمده از گذشته، فرآیندها و نتایج حاصل از آنها را تحلیل کند]۴۵٫[
۳-۲-۱۲-۱- مزایای سیستم مستندات و گزارشگیری]۴۲[:
هزینه های پایینتر و کیفیت بهتر در مدیریت اسناد به دلیل در دسترس بودن اطلاعات.
افزایش سرعت کار اسناد الکترونیکی و کاهش قابل توجه زمان انجام فرآیندها، چرا که پردازش اسناد را میتوان در هر نقطه از جهان بدون تأخیر انجام داد.
سهولت در بازیابی و ردیابی اسناد قدیمی.
در جدول ۳-۱۲- شاخص های بایگانی و گزارشات در مدیریت فرایند کسبوکار نشان داده شده است:
جدول ۳-۱۲- شاخص های بایگانی و گزارشات در مدیریت فرایند کسبوکار
۱۲
بایگانی و گزارشات