مقاله ی مفهومی
روکرت
بازارگرایی به
عنوان اقدامات
شناسایی و تشخیص رفتارها، سیستم ها، نتایج فردی و عملکرد کسب و کار
تنظیم و انطباق سیستم مناسب جهت استخدام و انتخاب کارمندان
تنظیم و انطباق سیستم مناسب جهت آموزش کارکنان
تنظیم و انطباق سیستم مناسب جهت پاداش ها و جبران خدمات
داده های جمع آوری شده از ۴۰۰ مدیر یک شرکت نشان دهنده ى ارتباط بین بازارگرایی با سیستم های استخدام، آموزش و پاداش ها می باشد.
دی
بازارگرایی به عنوان
قابلیت
شناسایی قابلیت های جاری ادراک بازار، ارتباط با مشتریان و پیوستگی با کانال توزیع در سازمان / پیش بینی و تخمین نیازهای آتی هر یک از این قابلیت ها/ طراحی مجدد
فرایند های کسب و کار / ابلاغ تعهد مدیریت
استفاده خلاقانه از فن آوری اطلاعات
توسعه ى اهداف توسعه و بازبینی مستمر پیشرفت
عمدتا بصورت مفهومی ، توصیفات موردی فرایند بازارگرا شدن را به تصویر می کشند.
نارور و
اسلیتر
بازارگرایی به عنوان
فرهنگ
استفاده از آموزش قیاسی جهت کسب تعهد برای خلق پیوسته ارزش برتر برای مشتری
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
استفاده از یادگیری تجربی برای خلق درکی روشن از نحوه ى پیاده سازی این هنجار
مقاله ی مفهومی
هامبورگ
مدیریت بازارگرا
بعهنوان سیستم های
سازمانی
کاهش تعداد سطوح سلسله مراتبی سازمان، انتساب مدیران مسئول کلیدی و پرکردن
مناصب مدیریتی کلیدی با کارکنانی دارای زمینه ى بازاریابی
افزایش یکپارچگی بین وظیفه ای / اجازه دادن به مشتری برای تماس با کارکنان و
درگیرکردن مشتری برای بازطراحی فرآیندها / جمع اوری و اشاعه اطلاعات بازار و نگهداری این اطلاعات در سیستم های اطلاعاتی سهل الوصول و در دسترس / تعیین اهداف بازار-مبنا ،
تشویق کارکنان برای پویش محیطی و تشویق مشتریان جهت تماس با کارکنان و هم چنین در تصمیم گیری ها
اندازه گیری و تجزیه و تحلیل عملکرد براساس داده های بازار
استخدام افراد مشتری گرا، استفاده از آموزش ها جهت نشر اطلاعات بازار، استفاده از سنجه ى رضایت مشتری برای ارزیابی عملکرد و تخصیص پاداش ها و معیار قراردادن مهارت های بازاریابی بعنوان مبنای پیشرفت شغلی
داده های جمع آوری شده از ۲۳۴ واحد کسب و کار استراتژیک نشان دهنده ى رابطه بین سیستم های
بازار گرایی و عملکرد می باشد، ۵۰ مصاحبه با مدیران بر درستی بسیاری از فاکتورهای پیشنهادی پیاده سازی صحه می گذارد.
هریس
بازارگرایی بعنوان
فرهنگ
شناسایی و مقابله با رفتار های سازمانی منفی (همچون رفتار های تضاد برآنگیز، بسیار رسمی و سیاسی)
تشخیص و تقویت رفتا رهای سازمانی مثبت (همچون ارتباطات)
استفاده از سبک رهبری مشارکتی یا حمایتی جهت پیاده سازی بازارگرایی و اجتناب از